Τρόποι πληρωμής

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:

Αντικαταβολή,

Όπου θα εξοφλήσετε το ποσό της παραγγελίας σας με την παραλαβή της στο χώρο σας. Η μέθοδος της αντικαταβολής έχει επιπρόσθετο κόστος.

Για αγορές άνω των 400 € η πληρωμή θα πρέπει αυστηρά να πραγματοποιείται μέσω χρέωσης πιστωτική ή χρεωστικής κάρτας ή κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας.

Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω κατάθεσης σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:

Eurobank: GR0402602530000460201417898

Δικαιούχος: Αδαμόπουλος Δημήτριος

Ως αιτιολογία σημειώστε το όνομα στο οποίο έχει πραγματοποιηθεί η παραγγελία και έπειτα ενημερώστε μας αποστέλλοντας μας το αποδεικτικό κατάθεσης.

Πληρωμή μέσω IRIS payments Eurobank

Αφού επιλέξετε πληρωμή μέσω IRIS μπορείτε να εισάγετε τον αφμ της εταιρείας μας “143000654” και να εισάγετε το ποσό του συνολικού κόστους της παραγγελίας σας.


Πολιτική Παραγγελίας

Το organiclab.gr αποδέχεται παραγγελίες και εκτελεί τις αποστολές των παραγγελιών μόνο εντός Ελλάδος. Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Οι διάφορες προσφορές προϊόντων που κατά καιρούς εμφανίζονται στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα διαρκούν για περιορισμένο χρονικό διάστημα και ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Α) Ολοκλήρωση-Επιβεβαίωση παραγγελίας. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο πελάτης θα λάβει από το OrganicLab.gr επιβεβαίωση μέσω email ή τηλεφωνικώς στον αριθμό της ανωτέρω παραγγελίας. Σε κάθε στάδιο μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και την πληρωμή αυτής, ο πελάτης θα λαμβάνει ενημέρωση μέσω email ή τηλεφωνικώς σχετικά με την κατάσταση (status) όπου βρίσκεται η παραγγελία του.

Β) Ακύρωση της παραγγελίας. Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας και πριν την ολοκλήρωση αυτής, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας ώστε να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας του.

Γ) Τροποποίηση της παραγγελίας. Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί να γίνει αλλαγή στην παραγγελία μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας ώστε να προβεί σε τροποποίηση της παραγγελίας του. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δεν μπορεί να γίνει οποιαδήποτε αλλαγή.


Τρόποι αποστολής

Αποστέλλουμε όλα μας τα προϊόντα αποκλειστικά και μόνο σε όλη την Ελλάδα στην υποδεδειγμένη διεύθυνση της εκάστοτε παραγγελίας.

Οι παραγγελίες μας αποστέλλονται αφού επιβεβαιώσουμε την πληρωμή, η χρονική διάρκεια παράδοσης σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα ανέρχεται σε 2 – 3 εργάσιμες ημέρες. Οι συνεργαζόμενες εταιρείες είναι η ACS COURIER ή σε κάποιες περιπτώσεις η ΕΛΤΑ COURIER.


Επιστροφές προϊόντων ή Υπαναχώρηση

Αποστολή λανθασμένου προϊόντος

Σε περίπτωση αποστολής λανθασμένου προϊόντος που οφείλεται στην εταιρεία μας ή στους προμηθευτές μας έχετε το δικαίωμα της επιστροφής, είναι όμως απαραίτητο τα προϊόντα να είναι σε άριστη κατάσταση, να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να περιλαμβάνεται το προϊόν.

Υπαναχώρηση πελάτη

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).

Σε περίπτωση υπαναχώρηση του πελάτη θα πρέπει υποχρεωτικά να μας ενημερώσετε μέσω e-mail info@organiclab.gr. Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να είναι ίδια όπως αναφέρεται στο δέμα που παραλάβατε.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Το προϊόν προς επιστροφή ή αντικατάσταση θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από το παραστατικό αγοράς του προϊόντος και θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, πλήρες και χωρίς φθορές και η συκευασία του να είναι άρτια και σε κατάσταση που μπορεί να μεταπωληθεί. Εάν το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί δεν πληροί τις παραπάνω προυποθέσεις, δεν θα είναι δυνατή η επιστροφή του.

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή των προϊόντων, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα. Η εταιρία μας υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς ελαττώματα.